Loading...

Altijd en overal aanwezig met een Virtuele Showroom

Uitdaging

Mosa Tiles, een grote internationale tegelfabrikant, presenteerde hun assortiment via 'De Mosa Roadshow'. Door deze mobiele showroom kunnen zij producten laten zien op welke locatie dan ook. Maar toen kwam Covid-19. De norm werd zo min mogelijk contact, 1,5 meter afstand en zo veel mogelijk thuisblijven. Dit was dan ook precies de reden waarom Mosa Tiles ons heeft ingeschakeld: ‘Hoe kunnen we in deze tijd ons assortiment tóch presenteren aan onze (potentiële)klanten?’.

Van mobiele roadshow naar virtuele showroom

Wij ontwikkelden voor Mosa een virtuele showroom. Een showroom waarmee producten wereldwijd en het hele jaar door gepresenteerd worden aan klanten, zonder dat zij fysiek aanwezig hoeven te zijn. Een mooie en innovatieve oplossing voor in deze tijd, maar ook zeker voor de toekomst.

Nog nooit was zo weinig ruimte nodig om zo veel te kunnen beleven. Geen hoge transportkosten meer en het reizen naar de andere kant van de wereld wordt overbodig. Meteen een mooie manier om bij te dragen aan het klimaat, nietwaar?

Klantbeleving

''Door de compacte organisatie zijn er korte lijnen en wordt er snel gecommuniceerd. Door een gezamenlijke briefing te maken wordt het optimale resultaat verkregen. Klantwens en technische mogelijkheden worden daardoor tegelijkertijd omgezet in een werkend model. Door goede competenties van XR is de output maximaal. Er wordt meegedacht zonder eigenbelang en gaandeweg het project werden nieuwe inzichten snel opgepakt en de gestelde deadlines alsnog gehaald. Het resultaat is innovatief verrassend en werkt gewoon ook goed.''